سرخط خبرها

روند افزایش نسبی دما در خراسان رضوی از روز شنبه | پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق طی امروز و فردا (۲ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۳۰۶
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
روند افزایش نسبی دما در خراسان رضوی از روز شنبه | پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق طی امروز و فردا (۲ فروردین ۱۴۰۳)
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز شنبه روند افزایش نسبی دما در سطح استان آغاز می‌شود.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای برای ساعات بعدازظهر امروز تا فردا اوایل وقت به ویژه برای نیمه شمالی و شرقی استان، رگبار باران و رعدوبرق را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: برای بعدازظهر امروز در مناطقی از استان خصوصا مناطق بادگیر جنوب، وزش باد شدید و گردوخاک با احتمال کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید را شاهد هستیم. از فرداشب مجددا بر میزان ابرناکی در استان افزوده شده و برای روز شنبه به طور موقت در پاره‌ای از نقاط استان رگبار باران و رعدوبرق با احتمال تگرگ را شاهد خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی این مدت برای بعدازظهر امروز تا فردا پایان وقت و همچنین روز شنبه، آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب در نواحی فوق‌الذکر دور از انتظار نیست.

آهنگرزاده بیان کرد: از نظر دمایی امروز دمای هوا نسبت به روز گذشته خنک‌تر شده است. روز شنبه مجدد روند افزایش نسبی دما در سطح استان آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مشهد نیز امروز و امشب تا صبح فردا برای پاره‌ای از نقاط رگبار باران با احتمال رعدوبرق را پیش‌بینی کردیم. روز شنبه انتظار داریم از ظهر به بعد شرایط رگبار و رعدوبرق را داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->